Strona 1 z 1
Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-21, 18:36
autor: ismolny
Platforma PS4
Liga: F1
Koordynator:
@Danio
Data:19.10.2018
Członkowie zaangażowani:
@Rudifela @ismolny
Opis zdarzenia: w trakcie wyścigu przy wyprzedzaniu Rudi najpierw zablokował koła i uszkodził mi przednie skrzydło, po czym kilka zakrętów później postanowił mnie zaatakować ponownie i wypchnął mnie z toru.
Dowód:
https://www.youtube.com/watch?v=YABlt7-nm3E
Re: Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-21, 18:56
autor: Rudifela
incydent 1 basen:
Zaatakowałem,ale w ostatniej chwili ismolny zamknął mi drzwi,nie jechał optymalną linią wyścigową.Miejsca tam nie było,a jechałem na dużej szybkości nie miałem miejsca ani z lewej ani z prawej strony,żeby uciec więc zahamowałem najmocniej jak mogłem,niestety przyblokowałem koła i przejechałem prosto.W sytuacji kiedy scinamy szykane i jedziemy bok w bok skrecilem w prawo a ismolny w lewo zeby wrócic na tor? -stwierdzilem ze przejedziemy prosto i oddam mu pozycje,co pozniej uczyniłem
incydent 2 prosta start/meta
Ismolny mnie widzial co widac na demku otworzylem drs i jechałem za nim,w pierwszym zakrecie chcialem zaatakowac z prawej strony jednak przed dohamowaniem(prosze zwrocic na moment hamowania bo jest duzo za wczesnie) odbił w prawo (z lewej ma duzo miejsca)przez co wpadłem przednim lewym kołem w jego tylne prawe koło,moje odleciało i był to koniec wyścigu(widać w lusterku całe zajscie) dlatego nie miałem już kontroli nad bolidem kiedy wypchnąłem go z toru.
Demka nie mam poniewaz nie zapisuje mi sie juz od 3 wyscigow nie wiem dlaczego...Mam nadzieje,że na streamie będzie to widać.
Re: Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-21, 19:43
autor: ismolny
Powtórzę jeszcze raz. Tutaj nie ma w ogóle mowy o moim skręceniu w prawo w Ciebie, skręciłem w prawo zgodnie z linia jazdy , a ty wywiozłeś nas z toru. Zrobiłeś zły manewr i tyle, musicie się nauczyć (kilka osób w lidze) , ze jeżeli wyprzedzasz to bierzesz na siebie ryzyko. Nie jeździcie z botami, które Wam ustąpią miejsca tylko będzie twarda walka.
Pisałeś, że od kilku wyścigów nie ukończyłeś całego dystansu może warto się zastanowić dlaczego.
Jakos walka z Icemanem, który był tez ode mnie szybszy nie spowodowała wypadnięcia, któregokolwiek z nas, bo umiemy się zachować przy innych kierowcach...
Re: Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-22, 15:48
autor: ADIKF1
Nie jestem sędzią i nie wiem czy mogę tu pisać ,ale to co wypisuje Rudi to chyba se jaja robi ,bo z taką interpretacją i znajomością przepisów CRC to się nie dziwie że na każdym wyścigu są jakieś problemy i te wyścigi kończy mniej niż połowa startujących .
Re: Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-22, 18:37
autor: Rudifela
Masz racje Adik nie jesteś sędzią i na tym mógłbyś skończyć swój "wywód".
Ismolny sam nie ukonczyłeś 3 ostatnich wyścigów może też powinieneś się zastanowić?
Jednak jeśli tak bardzo interesuje Cię,dlaczego nie dojeżdżam to chętnie Ci powiem,
GP chin Qbelek za wczesnie zahamował przez co odbiłem w lewo,zarzuciło mi tył i wpadłem w bande,Baku Pancerniak skasował mnie w 1 zakręcie(nie,nie płakusiałem na forum,polecam powtorke streama bo było na wizji),Hiszpania znowu Pancerniak na starcie skrecił we mnie urwał mi skrzydło,spadłem na koniec stawki ,później był karambol i miał być powtórzony wyścig o czym Danio pisał na grupie(dlatego koncentracja nie była taka jak być powinna i mój bład),ale zarząd postanowił nie powtarzać.Nikogo nie rozwaliłem
Monako każdy zaraz zobaczy,czekam na powtórkę i wrzucę ją tutaj,bo na niej dokładnie widać to o czym mówie.
Przez tyle czasu ile jestem w tej lidze,nikt nie miał żadnego ale,co do mojej jazdy,bo zawsze jeżdżę czysto i fair.
Są jednak na torze okoliczności których nie przewidzisz i nie zawsze jest tak jak pokazuje jedna strona.
Wszystko można wyjaśnić,tylko trzeba chcieć,a nie płakać,bo z Twoim podejściem po każdym wyścigu musiałbym po 2,3 incydenty zgłaszać.
Jeżeli walka tak jak mówisz ma być twarda i takie zachowanie jak Twoje jest ok to ok,zobaczymy w kanadzie i tyle.
Re: Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-22, 19:26
autor: KubaOls
Dobra panowie, bo zachowujecie się dość przeciętnie, więc przychodzę was „wyjaśnić”

Na moje oko, kierowcy startującego w kilkunastu wyścigach jest to tak:
1. Pierwsza sytuacja według mnie rozkłada się pół na pół. Rudi atakujesz, a Igor dość „ostro” zamyka drzwi. Jednak później na szykanie Rudi kompletnie bezsensu odbijasz w prawo niszcząc skrzydło ismolnego. Nie wiem, może zrobiłeś to specjalnie, może niezauważyłeś.
2. Sytuacja number two jest ciekawsza. Bardzo przydałoby się nagrania od Rudiego, ale takowego nie ma. To zdarzenie przypomina mi wypadek Alonso vs Gutierez( Australia 2016
https://youtu.be/x45fLUTHCuk ) oraz sytuacje Verstappen vs Grosjean ( Monako 2015
https://youtu.be/Ce4r2nSnmyU ). W obu sytuacjach kierowca z przodu hamuje wcześniej, aby skuteczniej się bronić, a kierowca atakujący najeżdża na niego, z powodu zbyt dużej różnicy prędkości i braku czasu na zmianę kierunku jazdy. No cóż, obie sytuacje mają według mnie, perfekcyjne zastosowanie do waszej. Z początku uważałem to za błąd Rudiego, ale potem zobaczyłem, że gdy ismolny był „rozbijany”, to Rudiego już w wyścigu nie było.
Także przechodząc do meritum. Panowie, trochę więcej focusu na torze aby uniknąć takich sytuacji. No i powodzenia w następnych wyścigach,a byście dojechali
Re: Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-22, 19:47
autor: Rudifela
https://youtu.be/J_Nf74_IFfA
Podrzucam film z innej kamery,który powinien wyjasnić sprawę
Co do skrecenia w niego,faktycznie go nie widzialem,nie mialem pojecia gdzie jest dlatego chcialem zjechac na prawa strone po szykanie zeby go puscic
Re: Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-22, 22:22
autor: ADIKF1
Faktycznie Rudi pokazała twoje zupełna nieprzygotowanie ataku .Na 150 metrze jesteś gruba za ismolnym 10s filmu na 50 metrze dalej jesteś za i nawet centymetr twojego spojlera nie jest na wysokości tyłu bolidu ismolnego .Zupełnie nie wypracowałeś overlap aby mieć prawo do zajęcia miejsca po wewnętrznej ,Zrozum ograniczenia programu (gry) i dostosuj do nich swoja jazdę.
RA-1 Obowiązkiem kierowcy jadącego z tylu jest, podjecie wszelkich działań, ostrożności i odpowiedzialności, by nie wjechać w samochód z przodu.
Od kierowcy z tyłu wymagane jest by przewidywał możliwość, że kierowca z przodu może mieć dłuższą strefę hamowania. Powinien dostosować swoja jazdę zawsze zachowując odstęp.
Małe błędy kierowcy z przodu mogą nie być wystarczającym usprawiedliwieniem ataku na jego pozycję. To, że wyszedł on z wprawy czy np. został rozproszony, nie daje Ci automatycznie prawa do wyprzedzenia czy miejsca w zakręcie. Twoim obowiązkiem jest ocena, czy jego błąd stworzył sytuację wystarczającą do bezpiecznego wyprzedzania.
A to tylko wstęp i proponuje zapoznać się z zasadami CRC one naprawdę pomagają w zapewnieniu dobrej zabawy dla wszystkich ,a nie obwinianie się na forach .I nie ma tu żadnej złośliwości tylko dobra rada i nie tylko dla Rudiego ale dla każdego warto przypomnieć se zasady one pomagają .Fajna liga jest tylko jak startuje 20 a do mety dociera 8 to lekka lipa ,może spróbujmy odwrócić te procenty .
Re: Rudifela Ismolny Monaco
: 2018-10-23, 06:39
autor: HeadSteward
Po przejżeniu materiału sędziowie stwierdzają, iż winnym zajścia w pierwszym zakręcie jest kierowca
@Rudifela i na podstawie pkt. 1.2 nakłada
karę 10sekund doliczonych do czasu następnego wyścigu oraz 7,5 punktu za Spowodowanie umiarkowanej kolizji;
Natomiast co do sytuacji nr. 2 kierowca Ferrari poprzez urwanie własnego zawieszenia nie mógł nic zrobić pociągnął kierowcę
@ismolny tym samym wykluczając go z wyścigu. Tą sytuację traktujemy jako
incydent wyścigowy.
Również przypominamy iż chodzi nam o czyste wyścigi zawsze i wszędzie i takie sytuacje, niebezpieczne „divebomby” będą zawsze karane.
Ps
Przypomne również zasadę dla stron nie zainteresowanych
Każdy może zgłosić problem w panelu sędziowskim, ale tylko użytkownicy, którzy są bezpośrednio zaangażowani w incydent i członkowie zespołu F1 mogą publikować w wątkach. Nikt inny nie musi przedstawiać swojej opinii, chyba że zostanie specjalnie poproszony przez jedną z drużyn F1.
Do zamknięcia
@Danio @ismolny