F4 GP Japonia test hamulców?

TUTAJ MOŻESZ SKŁADAĆ SWOJE ROSZCZENIA DO STEWARDÓW W CELU ZGŁASZANIA INCYDENTÓW PODCZAS WYŚCIGÓW CPL, ZŁEGO POTRAKTOWANIA PRZEZ GRĘ, ANULOWANIA KAR ITD.

Moderatorzy: Run_Forest_PL, ArchyPlayGames, trolface100

Awatar użytkownika
sirczarny
Uczy się
Uczy się
Posty: 32
Rejestracja: 2019-02-17, 10:14
Nick gracza:: sirczarny

F4 GP Japonia test hamulców?

Post autor: sirczarny » 2020-01-05, 19:02

CPL F4 GP Singapuru
Platforma/liga: Ps4/F4

Koordynator: @Gracjan88CPL, @matik22119
Data: 05.01.2020

Członkowie zaangażowani: @sirczarny, @Magellan-19

Zaspałem start, przez co kolega Magellan mnie wyprzedził ( chociaż trochę agresywnie - kontakt ) zbliżamy się do łuku i nagle Magellan hamuje w dziwnym momencie na torze, przeglądałem jeszcze raz zapiski i widać wyraźnie iż z po bokach nie ma żadnego samochodu, ba samochodu nie ma z przodu ( jest wyraźny odstęp miedzy Ferrari ) a 3 to nie jest sekwencja na hamowanie to jest jeszcze prosta! gdzie wszyscy wciskają gaz ... przez co na prostej kolega zahamował i rozwalił mi skrzydło....
dowody: 16:20

https://www.youtube.com/watch?v=M-Mu0Ixk28E&t=996s



matik22119
Uczy się
Uczy się
Posty: 13
Rejestracja: 2019-07-16, 16:51
Nick gracza:: matik22119

Re: F4 GP Japonia test hamulców?

Post autor: matik22119 » 2020-01-05, 19:19

Pozwolę sobie obejrzeć jako koordynator, Według mnie obydwaj ponoszą winę. Widać, że magellan wciska cały hamulec zdecydowanie przed punktem hamowania, kierowca Red Bulla nie powinien od razu hamować całym hamulcem. Jednak sirczarny miał czas na reakcję, nie duży, nie mały, ale miał. W wyniku tego incydentu możliwe, że inni kierowcy doznali uszkodzeń w bolidzie. Decyzję pozostawiam sędziemu.

Awatar użytkownika
sirczarny
Uczy się
Uczy się
Posty: 32
Rejestracja: 2019-02-17, 10:14
Nick gracza:: sirczarny

Re: F4 GP Japonia test hamulców?

Post autor: sirczarny » 2020-01-05, 19:37

Matik jak jedziesz do zakrętu , jesteś na PROSTEJ ( GAZ do podłogi ) wiesz gdzie jest strefa hamowania to nie spodziewasz się że nagle ktoś mega wciśnie hamulec

Matik co jak co ale taki bs z twojej strony jeszcze nie poszedł ... Nie ma czasu na reakcję jeśli nie spodziewasz się hamowania na prostej i nie wmowisz mi że ty bys się zatrzymał ... bo Jesteś już myślami na zakręcie

Dodam że pierwszy raz komentujesz sprawę, rozumiem, że to twój kolega ? Moim zdaniem sprawa jest prosta a mimo to chcesz coś sugerować... moim zdaniem koordynator nie powinien komentować panelu swojej ligi! masz być bezstronny majster, skąd mam wiedzieć ile masz ziomali ziomeczków w lidze ?

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Magellan-19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 2019-12-01, 11:14
Nick gracza:: Magellan-19

Re: F4 GP Japonia test hamulców?

Post autor: Magellan-19 » 2020-01-05, 20:27

Dorzucam swój filmik z powtórki:

https://www.youtube.com/watch?v=wH3vZ9gskG0

Źle to wygląda, prawda.

Dlaczego tak się zachowałem? Bo jako jedyny w stawce startowałem na oponach pośrednich i nie mogłem pozwolić sobie na jakikolwiek kontakt. Zniszczyłoby mi to strategię wyścigową. Postanowiłem, że przed szybkim T1 zrobię sobie miejsce, by w razie czego mieć granicę bezpieczeństwa na losowe sytuacje. A te szczególnie na starcie, przy takiej gęstości bolidów, mają bardzo duże prawdopodobieństwo wystąpienia.

Na powtórce w mojej opinii (zwróćcie uwagę na odległość mojego bolidu do Williamsa z mojej lewej) nie widać bym wcisnął hamulec, puściłem gaz i chyba go delikatnie nacisnąłem. Nie pamiętam teraz. Tak na szybko bym obstawił, tak też na discordzie napisałem. Totalnie nie spodziewałem się, że ktoś będzie chciał jechać tuż za mną, tym bardziej że było miejsca po obu stronach. Zwłaszcza po Twojej.

Natomiast totalnie nie zgadzam się z opinią, że to ja agresywnie Cię wyprzedziłem. Na powtórce widać, że tylko na początku lekko zjechałem bliżej środka a potem już cisnąłem tylko prosto. Z kolei to Ty ewidentnie zjeżdżasz w mój bolid i dochodzi do kontaktu.

W innej lidze nauczony jestem, że to Kierowca, który chce wyprzedzać musi dbać o zachowanie bezpiecznej odległości. To prawda, że zniszczyłem Ci wyścig. Przepraszam. Jednak czy sam dochowałeś wszelkich starań, by do kontaktu nie doszło? Należy pamiętać o:
"1.6.1 Otoczenie wokół twojego samochodu jest niezbędne i ma zasadnicze znaczenie w wyścigu, więc bądź czujnym na początku wyścigu, jak i podczas walki na torze."

ps.:
Nie, nie jesteśmy kolegami z Matikiem. W znajomych mam Go dodanego, ponieważ jest jednym z koordynatorów splitu F4.

Awatar użytkownika
HeadSteward
Pro Kartingowiec
Posty: 260
Rejestracja: 2017-08-09, 21:04

Re: F4 GP Japonia test hamulców?

Post autor: HeadSteward » 2020-01-17, 20:27

W tej sytuacji obaj kierowcy ponoszą winę. Kierowca Red Bulla, za szybko zwalnia do zakrętu nr 1, lecz kierowca Racing Point powinien być przygotowany na takie sytuacje, w szczególności jeśli chodzi o start wyścigu i dojazd do pierwszego zakrętu.
Każdy powinien zachować szczególną ostrożność i czujność nie tylko na początku wyścigu, ale i na pozostałej części dystansu.
Incydent Wyścigowy.
@matik22119 @sirczarny
Do zamknięcia.
To konto jest używane przez Sędziów do zamykania spraw w panelu sędziowskim. Wszystkie pytania są omawiane przez sędziego ligi CPL.

Proszę nie przesyłaj prywatną wiadomość do tego konta, ponieważ może to być pominięte. Skontaktuj się z koordynatorem ligi w razie pytań.

Zablokowany